Alla inlägg under juli 2010

Av Sophia - 15 juli 2010 01:43

Godkväll, gott folk!


Rubriken antyder till ett något melankoliskt inlägg men jag kan försäkra er om att det endast är en låttitel, en låt gjord av gruppen Silverstein, galet bra! Life's too good för att klaga en dag som denna :). Solen skiner varenda dag nuförtiden och det är bara att glassa och slappna av så gott man kan, för man vet ej hur länge det varar. 


Jag är för trött för att skriva något vettigt så därför låter jag bli att ens försöka:), men ville bara checka läget härinne.

Sov gott!

Av Sophia - 12 juli 2010 01:15

Godkväll, gott folk!


Det var ju onekligen en miss av mig att titulera detta inlägg med "premiär" då en premiär brukar vara något av en storslagen tillställning. Nu fick jag en väldans massa onödig press på mig:). Dock får ni finna er i att detta blir en rätt spartansk och primitiv inledning på en blogg som jag egentligen inte har någon som helst plan för, förutom en. Men det kommer senare:).


Ville mest säga att jag kommer köra lite här nu, för er som är intresserade. Om det nu existerar några sådana så vill jag bara säga att jag förstår er inte, jag hade struntat i detta redan nu:). Förhoppningsvis är ni dock vuxna människor och därför ska jag ej ge er råd angående den saken.


Ha en underbart trevlig kväll, må väl!


Mvh, "Svenne"

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards