Alla inlägg under juni 2011

Av Sophia - 4 juni 2011 15:00

Sommaren är verkligen här och det känns helt sjukt underbart. Det var nästan så att jag tyckte synd om er som låg och sov/var ute och söp och därför inte fick uppleva den sinnessjukt trevliga sommarnatten som var nu inatt då jag jobbade. Helt fantastiskt väder med lagom värme och helt vindstilla. Jag tog en glass på min rast och satte mig vid vattnet och reflekterade över livets ständiga frågor. Vatten har alltid haft en lugnande effekt på mig, det är helt otroligt vilken harmoni och frid som lite försiktiga vågor mot stenar kan åstadkomma.


Denna årstid sprudlar av liv och glädje, jag råder er att ta vara på detta så gott det går för alltför snart kommer höstens mörker och då vet vi alla att det är bra länge tills vi får njuta av grässtråna mellan tårna igen.


Ta hand om varandra!


Mvh, Svenne

Ovido - Quiz & Flashcards