Direktlänk till inlägg 20 december 2010

av naturliga skäl lär detta inte bli världens längsta inlägg :)

Av Sophia - 20 december 2010 08:11

God morgon gott folk!


Det är helt otroligt att jag har några få trogna läsare trots att jag är kass på att uppdatera, galet skoj!


Nu har jag varit hemma 2 eller 3 nätter från sjukhuset och nu inatt så sov jag hela natten faktiskt, så himla gött att vara utvilad. För er som inte har hört har jag alltså klämt av min tumme, så nu är det högläge på en gipsad vänsterhand som gäller. Jag vill ogärna gå in på detaljer då de äcklar mig rätt brutalt men jag kan ju säga att jag är glad att tummen ens sitter kvar på handen. Alltid nåt liksom :). Hur den kommer fungera i framtiden är något ovisst för både läkaren och mig but I got a good feeling about this. Jag tror det kommer läka så bra det kan och tom lite bättre med himmelsk hjälp.


När jag bestämde mig för att åka på mission sa min biskop att jag kommer bli rätt hårt prövad både i tro och på andra sätt, jag har en misstanke om att detta kan ha nåt med  det att göra. Men i just den aspekten kan jag ju säga att där gick lilla belsibub bet, nu har jag ju 80% betalt för att sitta hemma och läsa skrifterna, suck on that! :)


Det har tagit ett år att skriva detta inlägg men jag vill avsluta med att tacka vänner som hört av sig men framför allt min familj som aldrig slutar ställa upp, they are awesome. Inget snack om saken, världsbäst är ni. Tack så mkt:)


Må väl! /Svenne 


 
 
Ingen bild

A

20 december 2010 09:06

Krya på dig! Du är grym!

 
Ingen bild

B

20 december 2010 15:36

Hoppas på det bästa framöver! Du är grym!

 
Ingen bild

Svenne

21 december 2010 00:23

grazie mille!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sophia - 20 januari 2012 13:15

Hej, gott folk!   Min syster Pilsch (ja, hon kallas så) tjatar på mig att jag ska börja skriva igen. Varför vet jag inte riktigt, det känns som att omvärlden överlevde rätt bra utan min blogg under den evighet som jag inte skrivit på men å andra ...

Av Sophia - 4 juni 2011 15:00

Sommaren är verkligen här och det känns helt sjukt underbart. Det var nästan så att jag tyckte synd om er som låg och sov/var ute och söp och därför inte fick uppleva den sinnessjukt trevliga sommarnatten som var nu inatt då jag jobbade. Helt fantast...

Av Sophia - 27 februari 2011 21:18

Halloj!   Det var rätt så längesen jag uppdaterade denna blogg men det får ni helt enkelt stå ut med, ibland känner jag inte för att skriva :). Min syster däremot skriver som en tok, känns som att det är menlöst att ens försöka ta upp kampen med ...

Av Sophia - 5 februari 2011 13:57

Goddag gott folk!   Vill inleda med att tacka You ate my dog för igår kväll, ni är så himla bra så det är larvigt! Ägde sönder gjorde ni :).    Jag har nu rensat ut allt möjligt från mitt rum, inte så att jag stör mig när det är stökigt men d...

Av Sophia - 27 januari 2011 21:40

Godkväll, gott folk!   Igår var jag hos läkaren och idag då hon ringde mig fick jag reda på att jag måste ha förband i typ 3 veckor till. Suck säger jag bara, jag är lite småtrött på att vara invalid, det är rätt enformigt efter ett tag. Det har ...

Ovido - Quiz & Flashcards