Alla inlägg den 5 november 2010

Av Sophia - 5 november 2010 14:54

Är det inte en underbar känsla då man känner att saker och ting har börjat vända sig till just din fördel? När det känns som att man utvecklas för var dag som går? När man börjar få tillbaka den där känslan av osårbarhet och överlägsenhet, när man är på väg upp till toppen igen? Jag tycker det iaf:). Jag älskar den tom. Sällan man är osårbar förvisso, men det kan ju vara kul att drömma ibland...


Jag är galet glad idag, det går ej att förneka och varför skulle jag ens försöka förneka detta underbara faktum? Den senaste tiden har minst sagt varit omskakande på de flesta fronter och jag har upplevt och känt saker jag aldrig tidigare varit med om. Dock syns ljuset i tunneln och jag känner redan nu med en lång väg kvar att jag är en större människa på flera sätt. Det var verkligen längesen jag kände såhär, men det är så coolt när man kan se och peka på konkreta exempel på hur saker och ting leder till insikter och förståelse. Man kan inte göra annat än att le :), livet är bra fantastiskt ibland!


Take care, gott folk!


Heppårre, "Svenne"


Ovido - Quiz & Flashcards